31/3/12

Kai kun un ídol al Japó - Kai kun a celebrity in Japan

Al Japó fins i tot la publicitat té el seu punt d'únic i particular, entre tots jo trobo que hi ha una campanya boníssima, es tracta dels anuncis que fan una de les companyies de telefonia, Softbank, que ja fa uns anys van començar publicitant els seus plans familiars amb la creació d'una família ben surrealista, la mare és una dona japonesa, la filla una pop-star japonesa, el fill un home americà i finalment el millor, el pare és un gos adorable que ha esdevingut un ídol de masses, fins i tot l'hi han posat un nom i l'anomenen ¨Kai-kun¨!! La campanya ha tingut tan èxit que fa anys que dura i el gos ha esdevingut l'icona de la companyia, al punt que hi ha productes de merxandatge i tot. Darrerament han ampliat la família amb una model japonesa molt coneguda. 


In Japan even the commercials have a touch of uniqueness and amongst them theres particularly one campaign that are the funniest, these are the commercials of one of the phone companies, Softbank, who since some years ago started to advertise its family plan through the image of a surrealistic family, the mother is a japanese woman, the daughter a Japanese pop-star singer, the son an African-american man and finally the best, the father is an adorable dog who became a complete celebrity and people even put a name on him, ¨kai-kun¨! The campaign has been so successful that now it's been years on-going  and the dog became the image of the company up to the point it is used in all their communication and they even developed some merchandising with it. Lately the family grew up with a new member who is a famous Japanese model. 


Aquí alguns dels anuncis més divertits. El primer és un dels últims on es promocionava el regal d'una bici per tots els nous membres, cada vegada que el veig em parteixo...molt gran!
Below some of the funniest commercials. The first one is one of the latest where the promotion was to get a new bike for all new costumers, really good, I still laugh everytime I see it !

2 comentaris: